2011. augusztus 19., péntek

KitchenAid Classic Stand Mixer fehér NP 449, - neuw.
Ön ajánlatot egy vadonatúj KitchenAid Classic Stand Mixer fehér.

Az élelmiszer-feldolgozó egy igazi különlegesség, és vizuálisan jól néz ki minden konyhában. Emellett technikailag minden rendben van. Én használtam csak egyszer. Ezért kell tekinteni az új. Mivel én még két másik konyhagépek, ők egyszerűen csak azért jött, hogy ritkán használják. Ezért adok neked újra.

Vettem a KITCHENAID a 20:07:11 euró 449,00 a Kaufhof (számla és jótállási jegy és használati útmutató áll rendelkezésre, és mellékelve). Ezért van sok garanciális és könnyen, hogy ezt az állítást semmilyen Kaufhof áruház. Csak az eredeti csomagolás már nincs jelen. Küldök a gép még biztonságos.

Termék részletek
Alkalmazás: Konyha
Anyag: Fém
Méret: 36,0 x 22,5 x 36,5 cm
Tápellátás: hálózati
Teljesítmény: 250 Watt
4,25 L nagy rozsdamentes acél tál
Szín: fehér
Termékleírás

A konyha szerelmese KitchenAid Classic, kifejlesztette a sokoldalú, a Classic Kitchen Machine büszkélkedhet a legendás design. A
dönthető fej motor biztosítja, hogy bármikor gond nélkül keverő
és a közeledő tál.



max. Tészta: 1,0 kg liszt hagyományos, illetve 840,0 g teljes kiőrlésű liszt

Ez egy privát eladás, és én személy szerint nem vállalunk garanciát, nincs árfolyam-politika vissza

Egy esetleges szállítási és Hermes járna további EUR 8,90 (Hermes L csomag).
Ár: 289 Ft